19 Ekim 2009 Pazartesi

safranbolu

geçen gün safranboludai okuluma gittim ders programımda sorun olunca ders yapamadım saab saat 8:30 eve dönsem amannnnnnnnn dedim bir saat de kendin için birşey yap... direksiyonu çevirdim safranbolu köy içine.. köyiçi dediğime bakmayın eskiden köymüş şimdi yine o bakirliğini koruyor ama yeşillikler arasında tek tip evler var.... sabahın körü hava püfür püfür mis gibi..ağzım kulaklarımda istanbulda olsa şöyle bir yere gelmek en az 1 saat direksiyon sallamak demek... bir de dünya kadar para... kavaklar kahvesinde bir çsy içeyim dedim karga botunu giymeden haliyle açılmamış... sonra cimbek e gittim orası da kapalı... ses yok yemyeşil bir görseniz o anki mutluluğumu... yola 2 tane anne gördüm yanlarında çocukları ile okula gidiyordu..anlattım dedım istanbul beni yedi bitirdi bana şöyle bir bardak çay içeceğim havadar bir bahçe söyleyin ban bulamadım dedim... hemen gel bize dedi anne.. ben sana bahçeye kahvaltı hazırlarım bir de çay demlerim... biliyorum ki çok içten ve biliyorum ki başıma hiç bir iş gelmez beni uyutup organlarımı satmazlar tecavüz etmezler yada ne bileyim başka kötü bir durum..ama okula gitmeleri geliyordu bir de beni dert etmesinler dedim.. (burada bütün çocuklar okula yürüyerek gidip geliyorlar çıkışta da anneler beklemiyor biliyor ki çocuğu eve sağ salim gelecek..)neyse teşekkür edip ahhhh ah dedim yaşasın işte budur... sonra başka sokaklara girdim köyiçinde... bir bina gördüm büyükçe... asmazlar bağevi... (http://www.asmazlarbagevi.com) bahçeye ricam üzerine masayı koydular mis gibi tavşan kanı çay ve bir dilim safranblu suböreği... sanki zaman durdu... 4 yıldr ne kadar yıprandığımı düşündüm..eşimin gelişi ile ilgili hayaller kurdum....arkadaşlarımı düşündüm... hataa a.ya mesaj atıp tekrar gel burAya taşın yada nazeyi yolla bana yazları çocuğuma ben bakarım dedim...ankaradaki arkadaşım e. yi aradım... oğlu can a her zaman olduğu gibi şarkı söyledim.. küçük yeni doğan bebeğinin sesini duyunca resmen hormonlarım çalıştı...nerdeyse bir anda süt verecek kıvama geldim... nazik işletme müdürü ve çalışanlar ben bahçede oturduğum sürece beni hiç rahatsız etmedii.. sakin huzurlu bir zaman geçirdim.. şimdi anlatırken bile o anı hissediyorum sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder