21 Ekim 2009 Çarşamba

mim mim mim mummm

ilk mim yazımı yazıyorum tekir beni mimlemiş hep mimliyor fakat hiç yazamıyordum bugün küçük bir aralık buldum yazıyorum..
Bloğuna neden bu ismi verdin?
valla çok güzel isim bulan arkadaşlar var fakat bu konuda çok yaratıcı değilim.. gıpta ediyorum bazı arkdaşların blog isimlerine... benim oglumun adı akın olduğu için ona ait olana akinkoc dedim sonra baktım bazen konuşacak çok şey oluyor ama çocuğumun boloğunu zaptediyorum o zaman da ilk önce baharistan diyecektim başkasına ait varmış ben de en çok yaptığım şey şu ara annelik ve bu durumu seviyorum o zaman da baharanne koymaya karar verdim.. ama şöyle kelime oyunlu birşleyler de koymak isterdim...
Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
genellikle gece yazıyorum geç sattlerde her taraf sessizleşmişken.. o zaman kafamı daha iyi topluyorum.. yazarken çay yada milkanın çikolatalı cappucinosunu içmeyi seviyorum..

En son satın aldığın garip şey nedir
en son aldığım ilginç şey... bi sürü şey alıyorum düşüneyim biraz....
kendime değil ama akın'a çılgın gibi dönüp şarkı söyleyen bir tren seti aldım o kadar hızlı ve çılgın dönüyor ki başımız dönüyor..

Şeker gibi olduğun anlar?
çocuğumun uyuduğu evimin temiz derli toplu olduğu bir çaydanlık çayımla bilgisayarın başında anne bloglarını okuduğum yada çok istediğim bir kitabı okudum zamanlar... haa bir de lost izlediğim zamanlar aynı şartlar sağlanmışsa tabi..

Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler
kilo ve benzeri sorular.... tek canımı sıkan o...

Aynaya bakınca gördüğün?

benim o... kendini seven... kendiyle barışık bu ara kafası karışık.. ama mutlu..

Kendini okutan blog dediğin?
kendimden birşeyler bulabildiğim... sıcak samimim olan...

Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
şu zamana kadar istanbulda cankurtaran öğretmen evi... ataköy röne park... parklar bahçeler..şu zamandan sonra safranbolu bağ evleri yeşil olan her yer... cimbek cafe... safranbolunun her köşesi...(beklerim)

ben de....
naze yi (a.)
kızılpembeler
lena
gamzeli anne
yeşim i mimliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder