20 Ekim 2009 Salı

h1n1

kaç gündür gruplarda aynı konu tartışılıyor herkes bir yerlerden bulduğu haberleri birbirine yolluyor beynim durdu... domuz gribi aşısı yapılmalı mı yapılmamalı mı?? muamma... oğluşuma yaptırmama taraftarıyım ama diyabet hastası(tip 1) yeğenim konusunda da tedirginim doğrusu...okulda bugün öğrencilerime bundan bahsettim ellerinizi yıkayın insanlarla çok öpüşüp koklaşmayın hacıdan gelenlere 2 hafta yaklaşmayın.. halbuki hacdan gelenlere gitmek pek keyiflidir ben çocukken renkli renkli taşları olan yüzüklerim vardı hacı teyzelerin verdiği onları taaaaa oralardan getirdiklerini sanıyordum ta ki hac malzemesi satan o renk cümbüşü dükkanı görene dek..çocukarlara öyle dedim ama dedesi ninesi gidecek olanlarda var onlara bulaşırsa onlardan diğer öğrencilere zincirleme herkes birbirine ..eyvah bunu düşünmek istemiyorum... kış kış grip kış kış... yallah grip yalla...

bugün spora başlamamın 2.günü.. peltim çıktı yaptığım fazla birşey de yok ama koca göbek zorluyor insanı tabi.. ve bilimum fazlalıklar... oğlum tam 1.5 saattir baby tv ve benzerlerini izliyor buna nasıl izin verebildim bilmiyorum o kadr yorulmuşum ki sadece ne izlediğini kontrol edebiliyorum.. bu günlük böyle olsun mu acabaaaaaaaaa?

bugün salı.. perşembe yola çıkıp evimize gitmeyi planlıyoruz ama eşim haftaya 29 ekimde gelin isterseniz cumhuriyet kutlamalarına katılırız üst üste 4 gün aralıklarla gidip gelmek yorucu olur dedi.. asıl yorucu olan belirsizlik... son 1 yıl istanbulu terk edip etmemek kararı ile geçti sonra karar verip benim tayin istememle devam etti sonra benim önce gelip ailemin yanına kuş gibi sığınmamla...şimdide ocak ayına kadar eşimin işlerini yoluna koyup buraya iş yeri kurması durumu... bir de sonrası var ki o daha fena... hadi ben buradayım buralıyım.. öğretmenim okul her yerde okul.. h. buraya alışıp işlerini yoluna koyabilecek mi.. doğal gaz için gözünü buraya dikmiş bir sürü firma varmış.. bbir sağ yumruk.. bir sol ... bir kroşe -ki bunun ne olduğunu bilmiyorum salladım...
eee bahar hanım işte böyle hayat böyle demek ki..
bu arada dün taaaaa ilkokul arkadaşımı gördüm kocaman bir adam resmen... ben onu en son yıllar önce sümüklü bir çocukken hatırlıyorum o kocaman adam gibi görünüyorsa ben de dışardan demek ki kocaman bir kadın gibi görünüyorum diye düşünüp üzüldüm... insan neden kendini hep küçük sanar...

daldan dala atlıyorum bitiriyorum bu yazıyı hoşçakalınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder