28 Aralık 2009 Pazartesi

fen lisesi öğretmeni oldum son havadisim bu... daha önce anadolu güzel sanatlar lisesinde çalıştığım için anadolu liselerinde çalışmış öğretmenlere öncelik tanındı geçenlerde.. son gün haberim oldu.. kısmetmiş işte... artık mehmet vergili fen lisesi müzik öğretmeniyim.. inek öğrencilerim olacak... bakalım ne kadar müzik dersi yapabileceğiz sınav kaygısı taşıyıp deli gibi test çözen öğrencilerle... onlarla ilgili projelerim var bakalım ne olacak....
bunun dışında çok zamandır görmediğim bir iki arkadaşımla karşılaştım bugün toplantı için gittiğim başka bir okulda... (benim lisem) bana çok iyi göründüğümü hiç değişmemiş olduğumu söylediler.. böyle bir şey duymaya ihtiyacım varmış demek ki kendimi iyi hissettim...yazdıklarımı okuyuncu ne kadar çok devrik cümle yazmışım... devrik cümle kuranlarla ilgili psikolojik bir durum mu vardı sanki?hatırlayamadım... istanbul alışkanlığı olsa gerek burada da yürümüyorum ne zamandır hep araba altımızda... bugün toplantıya gitmek için iki tarafı ağaçla sıralı bir okul yolunda yürüdüm.. alpayın şarkısındaki gibi.... ve orada yürüken yeşillikler içindeki tek katlı kocaman bahçeli evler beni rahatlattı uzun zamandır düşünemediğim güzel şeylerin hayalini kurdum.. böyle bir bahçeli evde oturup köpek almak bahçeye çiçek dikmek çay içip yerlerde yuvarlanmak akının salıncakta sallanıp topRAKtaki solucanlarla oynaması köpeğin havlamaları.. hikmet ve akının köpekle yerlerde yuvarlanmaları... ahhh ahhhhhhhh
yine hayallere daldık... bir bloğu takip ediyorum nerde yaşıyolar bılmiyorum ama kadının 4 çocuğu var örgüler örüyor dikiş dikiyor piknikler şenlikler masal gibi bir hayatları var görünen... hatta adresi soulemama.com olması lazım açın bı bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder