2 Ocak 2010 Cumartesi

doğum günü

hazırlıklar tamam.. sülaledeki karabükte yaşayan herkesi çağırdık... ayrıca mengen den akının amca ve yengesi de geliyor.. bir kaç hanım akrabalarımız da çorbada tuzumuz olsun diye birer çeşit mama yapacaklar.. hemen hemen 50 kişiyiz.. bakalım yarın görürüz size anlatırız... keşke aslı ve naze de olsa düşünürken onların bloğundaki yazıyı okudum ve duygulandım.... www.nazecik.blogspot.com
bir taraftan birleşirken bir taraftan eksik kalıyorsun...

babası akına kocaman bir garaj almış.. annemler tamirci arabası.. demin dedesi ve anneannesini de doğum gününe davet etti.. bana sarılıp seni çok seviyorum dedi.. etrafta onun için birşeyler yapıldığının farkında... epey birşeyler yaptık
minik süprizler de var..
menümüz
muzlu yaş pasta
mercimek köftesi
rus salatası
portakallı kalp kurabiye
fındıklı kurabiye
havuçlu bonbon
sosisli milföy böreği
tuzlu simit
patatesli poğaça
minik gofretler
bir sürü kinder sürpriz
kuru yemiş
gazlı içecek
meyve suyu
sınırsız çay :)

sanki çok gibi gelebilir ama çok kalabalık olma ihtimalimiz yüksek inşallah yeter..
çok yoruldum.. annem hala hasta kendine gelemedi.. abimlerin de olmasını dilerdim birde.. 2010 yılı artık herşeyi netleştirir inşallah.. bazen istanbula dönmeyieri istesemde eşimle burda mutlu olacağımıza inanıyorum hayat çok kolay burda.. bir de ders falan da verdikçe müzik öğretmeni olduğumu hatırlıyorum 3 tane özel keman öğrencim oldu.. neyse yarın devam ederiz.. sevgiler keşke tüm sevdiklerim burada olsa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder