6 Aralık 2009 Pazar

örgü örmek yeni modeller örmek incik boncuktan kolyeler yapmak istiyorum.bir nevi derya baykal olup kafama göre şeylerle acayip modellerle uğraşmak istiyorum.. deli gibi keman çalmak istiyorum parça çalışmak eksiklerimi tamamlamak piyano parçalarıma çalışmak bach çalmak istiyorum..unuttuğum türküleri bağlamada tekrar çıkarmak çalışmak istiyorum..yatıp koltuğa saatlerce kitap okumak istiyorum...değişik değişik yemekler denemek yapmak öğrenmek kocaman masalar hazırlayıp eşim dostumla yemek istiyorum.. yatıp yuvarlanmak istiyorum istanbuldaki koşturmaya göre daha rahatım ama bu sefer şu gönül yorgunluğu beni rahat bırakmıyor//incelmek incecik olmak kocaman bol pantolanlar giymek içinde inceCik görünmek istiyorum hiç incelmekle ilgili bir takıntım olmamıştı ama sanki incelirsem içimdeki sıkıntı gidecekmiş gibi geliyor.Hafifleyecekmişim gibi..kuş gibi...ama bunun için de gayret gösterecek durumda değilim.. agsl sınavına çalışmak istyorum akının biraz tepemden inmesini bana bu kadar naz yapmamasını kendime zaman ayırmayı istiyorum... küçük şehir büyük şehir meselesi değil her yerde aynı teraneymiş/// şu bunalımlı halimden kurtulmak istiyorum.. bahar dalları gibi pembe sarı açmak istiyorum....çok mu şey istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder